شبیه سازی اسپن هایسیس واحد مایع سازی گاز طبیعی (LNG)
فروردین ۱۲, ۱۳۹۹
شبیه سازی اسپن هایسیس واحد LPG پالایشگاه فجر جم
فروردین ۱۲, ۱۳۹۹
شبیه سازی اسپن هایسیس واحد LPG پالایشگاه فجر جم
فروردین ۱۲, ۱۳۹۹
شبیه سازی اسپن هایسیس واحد مایع سازی گاز طبیعی (LNG)
فروردین ۱۲, ۱۳۹۹
نمایش همه

شبیه سازی و طرح توجیهی واحد مایع سازی گاز طبیعی

    توضیحات

    گاز طبیعی مایع یا ال‌ان‌جی به گاز طبیعی‌ای گفته می‌شود که موقتاً برای ذخیره‌سازی یا ترابری در حجم بسیار به حالت مایع تبدیل شده‌است. ال‌ان‌جی، بیشتر شامل متان (بیش از ۹۰ درصد) و مقادیر کمی اتان، پروپان، بوتان و برخی از آلکان‌های سنگین دیگر می‌باشد. فرایند پالایش ال‌ان‌جی، می‌تواند به نحوی طراحی شود، که محصول پایانی تولیدشده شامل ۱۰۰ درصد متان باشد. ال‌ان‌جی حجمی معادل ۱/۶۰۰ حجم گاز طبیعی در حالت گازی را داراست. گاز مایع، بی‌بو، بی‌رنگ، غیرسمی و غیرخورنده است. خطراتی که این گاز می‌تواند در پی داشته باشد شامل شعله‌ورشدن، انجماد و خفگی می‌باشد. چگالی انرژی ال‌ان‌جی ۶۰ درصد سوخت دیزل می‌باشد.

    فرایند میعان شامل حذف ترکیبات خاصی همچون گردوغبار، گازهای اسیدی، هلیوم، آب و هیدروکربنهای سنگین است که در جریان روبه‌پایین، (انتقال گاز در لوله‌ها) برای گاز دچار مشکل می‌نمایند. گاز طبیعی را بعد از حذف موارد فوق در فشاری معادل فشار اتمسفر و دمای ۱۶۲- درجه سانتی‌گراد سرد می‌کنند. (حداکثر فشار گاز برای کاربردهای انتقال در فشاری معادل ۲۵ کیلو پاسکال یا ۳٫۶ پی‌اس‌آی است).

    مایع سازی گاز طبیعی

    این پروژه ابتدا توسط نرم افزار هایسیس شبیه سازی  انجام شده و سپس آنالیزی اقتصادی توسط خود نرم افزار هایسیس ارایه داده شده. گزارش های متنی به صورت ورد کامل قابل ارایه هستند و آموزش به صورت تصویری حول کل واحد داده شده است. این پروژه شبیه سازی برای یک پایان نامه انجام شده است و فقط فصل 3 و 4 که گزارش نرم افزاری است به صاحب پروژه تحویل داده شده است.پس از خرید این پروژه کل فایل ها برای شما ارسال خواهد شد.

    فایل متنی طرح توجیهی 10 صفحه word است و همچنین فایل متنی گزارش فصل 4 و 3 پایان نامه 29 صفحه است.

    بخشی از فایل های مذکور را در زیر مشاهده می کنید:

    گزارش 2 فصل پایان نامه

    طرح توجیهی واحد مایع سازی گاز طبیعی

    گزارش آنالیز اقتصادی

    شبیه سازی و طرح توجیهی واحد مایع سازی گاز طبیعی

     


    خرید این پروژه به قیمت: 670 هزار تومان

    Call Now Button