دانلود رایگان پروژه ها
اسفند ۱۹, ۱۳۹۸
دانلود رایگان پروژه ها
اسفند ۱۹, ۱۳۹۸

درباره ما

گروه “پروژه‌های‌ مهندسی شیمی”  از سال 1390 به طور غیر مستقیم فعالیت خود را در زمینه مهندسی مکانیک و مدلسازی و شبیه سازی واحدهای شیمیایی  آغاز نمود، اما نه با عنوان شرکت و گروهی خاص. 5 سال بعد از آن، تخصص کارکنان افزایش یافت و افراد متخصص دیگری به این مجموعه اضافه شدند. شروع فعالیت این گروه با عنوان “پروژه‌های مهندسی شیمی” در سال 1395 آغاز شد و از همان ابتدا این شرکت  در پروژه‌های صنعتی متعددی ایفای نقش کرد. سپس درسال 1397 آغاز کار این مجموعه به طور قطع شروع شد و علاوه بر انجام پروژه‌ها؛ بخش آموزش، مشاوره و بسیاری دیگر از امور مهندسی در دستور کار این مجموعه گنجانده شد. این مجموعه امروز با تاٴمین کلیه امور تخصصی صنایع نفت،گاز و پتروشیمی از جمله آموزش‌های تخصصی نرم افزارها، انجام تمامی پروژه‌های مربوط به صنعت، طراحی فرآیندهای نوین، بهینه سازی، شبیه سازی، مدلسازی و … اطمینان خاطر و سرویسی مطمئن را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

“تصمیم شما، آینده شماست”

“Your decision is your future”

خدمات ما

  1. شبیه سازی

انجام شبیه سازی و بهینه سازی تمامی واحدهای بالادستی، میان دستی و پایین دستی پالایشگاه نفت و گاز و همچنین واحدهای فرایندی و تاسیسات پتروشیمی و کارخانجات صنعتی در نرم افزار های زیر.

(… ,Aspen One ( HYSYS, Plus, ADSIM, EDR

PetroSim

Pro-MAX, PRO II

CHEMCAD

  1. آنالیز

انجام آنالیز های اقتصادی و پیش امکان سنجی تمامی واحدها به صورت کامل به همراه جداول TCI و ارایه گزارش کامل. و همچنین آنالیز های انرژی و بهینه سازی به کمک تحلیل اکسرژی واحد ها و تجهیزات.

Exergy Analysis

  1. کد نویسی و مدلسازی

کدنویسی تخصصی تمامی پروژه‌های مهندسی شیمی،نفت و گاز به صورت دانشجویی و صنعتی در نرم افزارهای متلب و فرترن. همچنین مدلسازی CFD در نرم افزارهای Fluent و COMSOL به صورت کاملا آموزش محور.

MATLAB

FORTRAN

COMSOL

Gambit Fluent

Ansys Fluent

  1. طراحی

طراحی نقشه‌های PFD و P&ID در اتوکد، طراحی نقشه ساخت تجهیزات صنعتی به صورت کاملا مکانیکی و فرایندی در “سالیدورک – اتوکد” و طراحی 3 بعدی تمامی واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی در Revit , PDMS توسط تیم طراحی این مجموعه ارایه می‌شود. همچنین طراحی فرآیندهای نوین شیمیایی و یا بهینه سازی آن ها به صورت کاملا صنعتی و نیمه صنعتی از صفر تا صد انجام خواهد شد. بهینه سازی تجهیزات و فرآیند ها طبق استاندارد های جهانی پیاده سازی خواهد شد.

Auto-CAD

CATIA

Solidwork

PDMS

REVIT

  1. مشاوره

بهترین دانشجویان ارشد مهندسی شیمی و اساتید دانشگاه‌ها در تیم مشاوره‌ایی مجموعه قرار دارند و در زمینه‌های کنکور، پروژه صنعتی و دانشجویی، کسب بورسیه تحصیلی و …   و نیز ترجمه تخصصی و عمومی متون آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

  1. آموزش

امروزه آموزش به صورت آنلاین و مجازی در سراسر جهان رو به رشد است و این شرکت تاکنون بیش از 6 دوره مجازی را با موفقیت و رضایت مهندسین به پایان رسانده است. کاهش هزینه، کاهش زمان، افزایش عملکرد و دسترسی سریع از مزایای این گونه آموزش می‌باشد.

این شرکت در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام نیز فعالیت های زیادی دارد. در تلگرام بسیاری از پروژه های دانشجویی به صورت کاملا رایگان در اشتراک اعضا قرار گرفته است(بیش از 400 پروژه رایگان).پس اگر به دنبال پروژه های رایگان و برخی آموزش های رایگان هستید به راحتی در صفحه تماس با ما بر روی لینک تلگرام کلیک کرده و از مزایای بودن در کانال تلگرامی ما بهره ببرید. همچنین در گروه این شرکت در مورد پروژه ها و رفع مشکلات آن ها با دانشجویان و مهندسین عزیز تبادل نظر کرده و مشکلات آن ها را به سرعت رفع می کنیم و در صفحه اینستاگرامی ما آخرین اطلاعات و اخبار در مورد پروژه ها و برنامه های شرکت به اشتراک گذاشته می شود. 

اینستاگرام ما:

تلگرام ما:

پیشاپیش از حسن انتخاب شما سپاس گزاریم…

 پروژه های مهندسی شیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button