مجموعه نرم افزار های تخصصی مهندسی شیمی
آذر ۱۴, ۱۴۰۰
مجموعه نرم افزار های تخصصی مهندسی شیمی
آذر ۱۴, ۱۴۰۰

راهنمای ثبت سفارش پروژه صنعتی و نیمه صنعتی

راهنمای ثبت پروژه صنعتی و نیمه صنعتی

جهت سفارش پروژه صنعتی و نیمه صنعتی به شرکت مراحل زیر را طی بفرمایید و قوانین شرکت را مطالعه کنید.

مرحله اول  “مشاوره رایگان”

در ابتدا به منظور بررسی روش های انجام پروژه و انتخاب نرم افزار مناسب با کارشناسان مهندسی شیمی، نفت و گاز شرکت مشاوره ایی کامل و رایگان داشته که از سه طریق زیر می توانید اقدام کنید:

  1. درخواست جلسه حضوری در دفتر مرکزی شرکت (شیراز)
  2. تماس تلفنی با شماره های درج شده در سایت
  3. ارسال پیام در پیامرسان واتساپ

در هر سه روش بالا متخصصان در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان بوده و در مورد پروژه و روند تکمیل آن با شما صحبت خواهند کرد.

مرحله دوم “ارسال اطلاعات”

در قدم بعدی اطلاعات و دیتاهای مربوط(در صورت وجود) به پروژه را برای کارشناسان ما ارسال نمایید. تمام درخواست ها و انتظارات، از جمله آموزش، گزاش های اضافه، بهینه سازی، مطالعات صنعتی و … بایستی به صورت کاملا واضح بیان گردد.

مرحله سوم “برآورد قیمت و زمان”

پس از بررسی کامل اطلاعات سفارش و برآورد هزینه انجام پروژه، پیش فاکتور انجام پروژه (در صورت نیاز) به همراه برگه عقد قرارداد برای شما ارسال می شود. زمان تحویل پروژه ها به صورت استاندارد تخمین زده و در همین مرحله به کارفرما اطلاع داده خواهد شد. در صورت کمبود زمان برای کارفرما و عدم تطابق تاریخ تحویل پروژه با نظر وی، به صورت توافقی هزینه پروژه متناسب با زمان انتخابی کارفرما گزارش می شود.

مرحله چهارم”ثبت پروژه”

مبلغ درج شده در برگه های عقد قرارداد به عنوان پیش پرداخت (بسته به هزینه پروژه ممکن است 50 درصد هزینه و یا برای پروژه های با هزینه بالاتر به صورت چند قسط در حین پیشرفت کار) دریافت خواهد شد. پس از واریز پیش پرداخت، روند انجام پروژه شروع می شود.

مرحله پنجم”انجام پروژه”

انجام پروژه توسط متخصصان در زمان در نظر گرفته شده به صورت 100% کار انجام خواهد شد و کلیه جزئیات ذکر شده در این مرحله آماده تحویل خواهد بود.

مرحله ششم”تحویل پروژه”

پس از تکمیل پروژه تصاویری از پروژه و یا گزارش آن برای شما ارسال خواهد شد. پس از واریز باقیمانده هزینه، کلیه فایل های پروژه برای شما ارسال خواهد شد.

مرحله هفتم”پشتیبانی”

پس از تحویل پروژه زمان نامحدود برای پشتیبانی پروژه در نظر گرفته شده است. در صورت نیاز به اصلاح و تغییرات، تیم ما به صورت رایگان اصلاحات را انجام خواهند داد (قوانین را مطالعه فرمائید). هیچ محدودیت زمانی برای اصلاحات وجود ندارد و در هر زمان که کارفرما نیاز به اصلاح داشته باشد (در صورتی که قصور از کارشناسان شرکت باشد) این امر به صورت دقیق و متناسب با توضیحات وی در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

تعرفه و زمان انجام پروژه

  • به دلیل اختصاصی بودن پروژه ها، هزینه انجام پروژه متغیر می باشد و بایستی توسط کارشناسان بررسی و قیمت گذاری شود. همچنین با توجه به مناقصه ای بودن پروژه ها، ما پایین ترین پیشنهاد قیمت را با در نظرگیری تخصص کارشناسانمان به شما ارجاع خواهیم داد تا با کمترین هزینه، بالاترین کیفیت را به مشتریانمان ارائه دهیم.
  • به منظور راحتی و اطمینان مشتریان، 50% از مبلغ پروژه به عنوان پیش پرداخت توسط مشتری واریز می گردد. در حالت استاندارد در صورت کنسلی پروژه از مشتریان تا 48 ساعت پس از تحویل پروژه، مبلغ پرداختی به صورت کامل عودت داده خواهد شد.
  • زمان انجام پروژه ها به صورت توافقی می باشد. لازم به ذکر است که درخواست زمان کمتر در هنگام سفارش موجب افزایش هزینه انجام پروژه خواهد گردید. که این مورد کاملا توافقی انجام خواهد شد.
  • سرعت در اجرای پروژه ها یکی از اولویت های اصلی ما است زیرا که ما از اهمیت زمان برای مشتریانمان کاملا آگاهیم. شرکت فرآیند صنعت آنیل پارس تضمین می نماید که در صورت تاخیر در تحویل پروژه چنانچه قصور از طرف کارشناسان ما باشد، جریمه ی دیرکرد به حساب مشتری واریز گردد.

ضمانت انجام پروژه

  1. بر خلاف سایت های انجام پروزه که تنها به صورت مجازی سفارش را ثبت میکنند و اکثرا شرکت نمی باشند، شرکت فرایند صنعت آنیل پارس امکان ثبت سفارش هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری را برای شما فراهم می کند.
  2. متخصصان ما اغلب مهندسینی هستند که در صنایع مختلف نفت،گاز و شیمی مشغول به کار هستند. ما تلاش کرده ایم برترین متخصصان را دور هم گرد آوریم. پروژه شما توسط کارشناسان مجرب و فارغ التحصیلان برترین دانشگاه های کشور و همچنین اساتید و کارمندان پتروشیمی و پالایشگاه انجام می پذیرد.
  3. بیش از 1000 نمونه پروژه آکادمیک، صنعتی و نیمه صنعتی انجام شده کامل با موضوعات “نرم افزاری، مطالعاتی و تحقیقاتی” در کارنامه شرکت وجود دارد.
  4. نمونه کار و ارزیابی کیفیت پروژه ها در سایت و پیج اینستاگرام شرکت قابل رؤیت است.
  5. سابقه کار طولانی مدت شرکت با سابقه درخشان “کسب اطلاعات بیشتر

قوانین 

هر سازمان یا شرکتی برای ایجاد نظم و انضباط کاری در فرآیند امور ذاتی خود نیاز به تدوین برنامه‌ای راهبردی تحت عنوان آیین‌نامه و یا نظام‌نامه دارد. نظام‌نامه بطور عام و آیین‌نامه بطور خاص فارغ از قوانین بالادستی مانند : قانون کار ، قانون مالیاتی و قانون تجارت ، شامل قوانین و مقرراتی می‌باشد که با قوانین عام و خاص نه تنها منافاتی نداشته، بلکه به یکایک حوزه‌ها و واحدهای سازمانی و کارکنان شاغل در آن کمک می‌کند که نحوه رفتار سازمانی ( چه رفتار بین واحدها و چه رفتار بین کارکنان ) تعریف شده و فاقد نکات مبهم بوده و در پیشبرد اهداف غایی شرکت نیز مثمر ثمر باشد.

برای انجام پروژه ها قرارداد بین شرکت فرایند صنعت آنیل پارس که به اختصار “مجری” خوانده می‌شود از یک طرف و شخصی که پروژه را سفارش می دهد که  “متقاضی” خوانده می شود از طرف دیگر منعقد می‌گردد.

فرآیند صنعت آنیل پارس

 

ماده 1: به منظور حفظ حریم خصوصی کارفرماها و فریلنسرها از فاش کردن هویت اشخاص به یکدیگر به صورت کامل جلوگیری می شود. این بدین منظور است که هویت کارفرما به فریلنسرها (کارشناس ها) و بالعکس قابل بازگو نیست. تحت هیچ شرایط و تبصره این اتفاق برای کارفرما و کارمندان شرکت اتفاق نخواهد افتاد. مسئولیت کلیه کارهایی که هر دو طرف (کارفرما و کارشناس) می بایست رعایت کنند به صورت کامل با اعضاء هیئت مدیره و متخصصان شرکت می باشد.

تبصره 1: تمامی موارد مربوط به شبیه سازی از قبیل(شرایط شبیه سازی) می بایست به صورت کتبی ارسال شود. نرم افزار‌های شبیه سازی، مدلگر، مش‌بندی و تحلیل می‌بایست به صورت کاملا واضح مشخص شوند. در غیر این صورت، انتخاب موارد فوق با نظر تخصصی کارشناسان مجری می‌باشد.

ماده 2: هزینه ایی که جهت ثبت پروژه پرداخت می کنید تا روز تحویل پروژه و تسویه حساب نهایی برای کارشناسان پرداخت نخواهد شد.

تبصره1: با توجه به تعداد بالای کارشناسان و سابقه آن ها در شرکت می توان پیش پرداخت با تایید مدیر عامل و یا رئیس شرکت انجام گیرد.
تبصره 2: در صورتی که به اقتضاء شرایط، خدمات مندرج در قرارداد با توافق طرفین افزایش یابد، مبلغ قرارداد نیز به تناسب آن افزایش یافته و به عنوان متمم، ضمیمه قرارداد اصلی می‌گردد.
تبصره 3: در صورت تاخیر در تحویل گزارش کار توسط مجری به ازای هر ماه 5% از مبلغ آن فاز کسر خواهد شد و در صورتی که تاخیر رخ داده از جانب متقاضی باشد، مبلغ آن فاز به ازای هر ماه 5% افزایش خواهد یافت.

ماده 3: هیچ پروژه ایی بدون پیش پرداخت وارد روند انجام نخواهد شد.

تبصره 1: زمان پاسخگویی و تماس با کارشناسان مربوطه در تمامی روز های هفته از ساعت 9:00 تا 21:00 می‌باشد.

ماده 4: پیش پرداخت هر پروژه بستگی به میزان هزینه کل پروژه داشته و نباید کمتر از 30% آن باشد. یعنی حداقل پیش پرداخت هر پروژه با هر قیمتی 30% می باشد.

ماده 5: پیش پرداخت واریز شده تا 48 ساعت (دو روز) قابلیت عودت دارد. بعد از آن مبلغ پرداخت شده با توجه به درصد پیشرفت پروژه از هزینه کاسته  شده و مابقی آن برای فرد در کمترین زمان ممکن (2 روز کاری) بازگشت داده خواهد شد.

تبصره 1: درصورتی که فردی پروژه ایی با پیش پرداخت سفارس داده باشد و در روز نهایی تحویل پروژه آن را لغو کند. نه تنها پیش پرداخت برای وی عودت داده نمی شود. بلکه پروژه نیز برای وی ارسال نخواهد شد. کارفرما موظف است که مابقی هزینه را پرداخته و پس از تسویه حساب نهایی فایل هارا دریافت نماید.

ماده 6: ثبت پروژه و واریز پیش پرداخت به منزله قبول قوانین شرکت می باشد.

تعهدات مجری

الف) مجری در چهارچوب شرح خدمات قرارداد با استفاده از شیوه های نوین علمی و تحقیقاتی عمل نموده و نتایج حاصل از آن را در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.

ب) مجری گزارش های پیشرفت کار مرحله ای و نهایی فایل های مربوطه را طبق برنامه زمان بندی شده تهیه و برای متقاضی ارسال می‌نماید.

ج) مجری اسناد حاصل از موضوع این قرارداد را بدون هماهنگی متقاضی در اختیار غیر قرار نخواهد داد.

د) مجری فعالیت های انجام شده و نحوه استخراج نتایج را به صورت حضوری یا به وسیله نرم افزارهای ارتباطی و یا فیلم آموزشی به متقاضی آموزش خواهد داد.

تعهدات متقاضی

الف) متقاضی باید مبلغ این قرارداد را مطابق ماده (3) در وجه (صاحب حساب) پرداخت نماید.

ب) متقاضی موظف است تسهیلات، امکانات و اطلاعات مرتبط با موضوع این قرارداد را در ابتدای انجام کار و یا حسب تقاضای مجری در حین انجام مراحل کار در اختیار مجری قرار دهد. تمامی درخواست ها از طراحی و شبیه سازی های مورد انتظار خود را به دقت به کارشناس مربوطه ارسال نماید. در غیر این صورت شرایط انجام پروژه به صلاحدید کارشناسان شرکت اعمال می‌گردد.

ج) متقاضی موظف است نظر خود را پس از دریافت گزارش های مرحله ای و نهایی، حداکثر ظرف مدت 1 هفته اعلام نماید. در غیر این صورت گزارش ها از نظر مجری تایید شده تلقی می گردد.

د) متقاضی موظف است پس از اتمام قرارداد، خاتمه آن را به صورت مکتوب به مجری اعلام نماید.

ه) متقاضی موظف است پس از اتمام هر فاز و تایید نتایج آن طی گزارش داده شده هزینه مربوط به آن فاز مطابق با برنامه زمانبندی شده در قرارداد  به حساب مذکور شرکت واریز کرده و رسید آن را به مجری ارائه دهد.

سیاست حریم خصوصی

سیاست حریم خصوصی

در شرکت فرایند صنعت آنیل پارس جهت صیانت از حقوق مشتریان ، اطلاعات پروژه و مشخصات شخصی آن ها نزد کارکنان پروژه محفوظ خواهد ماند. همچنین اطلاعات پروژه های انجام شده به هیچ عنوان در اختیار شخص ثالثی قرار داده نمی شود. اطلاعاتی نظیر نقشه های صنعتی پتروشیمی و پالایشگاه ها و نتایج بهینه سازی واحدها که برای انجام پروژه ها استفاده می شود، برای همیشه در بانک اطلاعاتی شرکت محفوظ می ماند.

جهت مشاوره رایگان و ثبت پروژه با شماره های ما تماس گرفته و یا  از طریق لینک زیر اقدام نمایید.


مشاوره رایگان و ثبت پروژه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button